Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Τραγουδάκια για το καλοκαίρι


Γλυκό Καλοκαιράκι 
με την χορωδία Σπύρου Λάμπρου 
των Αγγελική και Σπύρου Καψάσκη

Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο
με πόση εγώ λαχτάρα σε προσμένω.
Γλυκό καλοκαιράκι χαρωπό,
αχ πόσο σ' αγαπώ.
 
Να τρέξω πάλι στις χρυσές ακρογιαλιές
στη θάλασσα να κάνω χίλιες σκανδαλιές.
Το κύμα ν' αψηφάω το ψηλό
αχ πόσο το ποθώ.

Στην εξοχή να πάω τη μαγευτική,
σαν κατσικάκι να πηδάω εδώ κι εκεί.
Γλυκό καλοκαιράκι χαρωπό,
αχ πόσο σε ζητώ



Καλοκαιράκι 
της  Μαρίας  Γιαννίκου

Μου  αρέσει  να  βουτάω  όλη  μέρα  στη  θάλασσα
μ’  αρέσει  να  φοράω  τα  μπρατσάκια  μου
μ’  αρέσει  να  φτιάχνω  στην  άμμο  πύργους
να  φοράω  το  καπέλο,  τα  γυαλάκια  μου
και  αντηλιακό  και  αντηλιακό
γιατί  η  μαμά  φωνάζει.

Κι  εγώ  ξανά  θα  το  πω
καλοκαιράκι,  καλοκαιράκι
μη  φύγεις  πάλι,  σε  παρακαλώ
καλοκαιράκι,  καλοκαιράκι
εσένα  θέλω  μόνο  κι  αγαπώ

Μου  αρέσει  να  βουτάω  όλη  μέρα  στη  θάλασσα
μου  αρέσει  να  τρώω  συνέχεια  παγωτό
μ’  αρέσει  να  παίζω  όλη  μέρα  με  τους  φίλους  μου
στην  παραλία  με  το  μαγιό
και  αντηλιακό  και  αντηλιακό
γιατί  η  μαμά  φωνάζει.

Κι  εγώ  ξανά  θα  το  πω
καλοκαιράκι,  καλοκαιράκι
μη  φύγεις  πάλι,  σε  παρακαλώ
καλοκαιράκι,  καλοκαιράκι
εσένα  θέλω  μόνο  κι  αγαπώ.

Κι  από  τι  τέσσερις  τις  εποχές
καλοκαιράκι  εσένα  αγαπώ
χωρίς  σχολεία  παιχνίδια  κι  εγώ
μέσα  στη  θάλασσα  όλη  μέρα  να  βουτώ.

Κι  εγώ  ξανά  θα  το  πω
καλοκαιράκι,  καλοκαιράκι
μη  φύγεις  πάλι,  σε  παρακαλώ
καλοκαιράκι,  καλοκαιράκι
εσένα  θέλω  μόνο  κι  αγαπώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου